Tworzenie stron internetowych /                  Sklepy internetowe

4 podstawowe kategorie witryn WWW:

1. Wizytówki – pełnią głównie funkcję reprezentacyjną Jeśli chcesz jedynie zaprezentować swoje dane teleadresowe lub krótkie informacje o instytucji, firmie, stowarzyszeniu i jej działalności, to ten rodzaj strony internetowej będzie dla Ciebie idealny. Jest ona także najtańsza w wykonaniu, dlatego może być dobrym rozwiązaniem dla dopiero powstałej firmy, która chce zaznaczyć swoje miejsce w Internecie. Oferujemy darmowe rozwiązanie jeśli chodzi o kwestie hostingowe. 

cena wykonania do negocjacji. 

 

2. Serwisy – to rozbudowane bazy wiedzy o firmie. Mogą mieć nawet kilkanaście podstron, a ich największą zaletą jest obszerna zawartość merytoryczna. Zawierają konkretne materiały o przedsiębiorstwie, jej ofercie produktowej i profilu działania.

Często wyposażone są w tzw. system CMS, który pozwala na częste i samodzielne aktualizacje zawartości strony. Na tego typu stronach internetowych możliwe jest zamieszczanie banerów reklamowych: własnych lub firm powiązanych w jakiś sposób z naszą działalnością. 

cena do negocjacji

 

3. Vortale – to bardzo często spotykany w sieci model strony internetowej. Nazywany jest również portalem wertykalnym. Dostarcza sprecyzowanych i rozległych informacji, ale tylko z jednej wybranej dziedziny. Skupia społeczności osób interesujących się danym tematem. Szczególną popularnością cieszą się vortale marketingowe, finansowe oraz ekonomiczne. 

Cena do negocjacji

 

4. sklepy internetowe, huby branżowe, -  służą do promocji oraz wyszukiwania informacji.  Sklepy internetowe są dostępne dla wszystkich użytkowników, a ich system zapewnia wygodną formę składania zamówień. Natomiast huby dostępne są dla wyselekcjonowanej grupy użytkowników. W hubach możliwe jest zapraszanie kolejnych osób.